شرکت نیلموتی با هدف جلب کامل رضایت مشتریان و همچنین آسودگی خرید آنان به دنبال راهکارهای ارائه خدمات با بهترین کیفیت است. در این راستا تمام کالاها قبل از ارسال، از نظر صحت و سلامت کنترل شده و در صورت تضمین استانداردهای کیفی برای مشتریان ارسال خواهد شد. با این حال ممکن است شما مشتریان گرامی پس از دریافت کالا با مشکلاتی در کالای خریداری شده مواجه شوید. در این صورت مشتریان میتوانند با توجه به قوانین تعویض ۴۸ ساعته سایت نیلموتی، کالاهای خود را تعویض نمایند.

 

چنانچه قصد تعویض کالای خریداری شده خود از فروشگاه اینترنتی سایت نیلموتی را دارید، میتوانید با توجه به شرایط زیر اقدام فرمایید.

توجه بفرمایید  تعویض کالا با توجه به قوانین زیر صورت گرفته و در غیر اینصورت شرکت نیلموتی مسئولیتی بر ارجاع و تعویض نخواهد داشت.

 

حتما در هنگام تعویض کالا توجه فرمایید:

 

– باید کالا در شرایط اولیه به همان صورتی که کالا به مشتری تحویل داده شده، به شرکت نیلموتی تحویل داده شود و از آن استفاده ای نشده باشد.

عکس و فیلم مندرج در سایت و یا شبکه های اجتماعی وابسته به سایت نیلموتی جهت کمک رسانی به خرید مشتریان بوده و از آنجایی که ممکن است مقداری از جزییات با کالای اصلی وجود داشته باشد، به استناد به این موارد نمیتوان اظهار مغایرت نمود.

مشتریان گرامی فراموش نفرمایید، در هنگام تحویل کالا به شرکت نیلموتی، برگه رسید خرید (که شامل نام خریدار، شماره سفارش خریدار و اقلام خرید است) نیز به کالا ضمیمه شود.

 

– به دلیل رعایت موارد بهداشتی و همکاری هرچه دقیق تر خریداران با شرکت نیلموتی، تعویض کالای پوشاک با توجه به قوانین زیر انجام شده و در غیر اینصورت شرکت نیلموتی مسئولیتی را عهده دار نخواهد بود:

– تعویض سایز در صورتی امکان پذیر است که کالای مذبور فقط یک بار پرو شده باشد و به هیچ عنوان اثر استفاده شدن، از خط اتو خارج شدن، لکه، رنگ پریدگی، نخ کش و یا پارگی بر روی آن نباشد.

– چنانچه بر روی کالای پوشاک، بوی عطر و ادکلن و یا بدن وجود داشته باشد، ضمانت ۴۸ ساعته سایت نیلموتی از بین خواهد رفت.

– چنانچه کالای پوشاک خریداری شده دارای مارک، دکمه، بند، اتیکت و سایر متعلقات باشد، به هیچ عنوان نباید از آن جدا شده و به همان صورت رسمی (که در ابتدا از طرف شرکت نیلموتی برای مشتری ارسال شده) به شرکت نیلموتی هم تحویل داده شود.

– تعویض کالا در صورتی ممکن است که کالا در کارتن بسته بندی سازمان و جعبه اصلی کالا به شرکت نیلموتی بازگردانده شود.

– چنانچه کالا دارای کارتن اصلی، پک محافظت بسته بندی مانند یونولیت و پوشش حبابی، قوطی تیوب شیشه، متعلقات و … باشد، از دور ریختن آنها تا ۴۸ ساعت جلوگیری شود، کالا توسط مشتری دوباره بسته بندی شود و به همان صورتی که از شرکت – کالای معیوب به همان حالت اولیه باشد و اثری از استفاده شدن در آن نباشد.

– مشتری گرامی چنانچه قصد دارید علت تعویض و یا درخواست خود را برای ما ارسال فرمایید میتوانید از پشت برگه رسید کالا استفاده نمایید.

– مشتریان گرامی فراموش نفرمایید، در هنگام تحویل کالا به شرکت نیلموتی، برگه رسید خرید (که شامل نام خریدار، شماره سفارش خریدار و اقلام خرید است) نیز به کالا ضمیمه شود.

 

 

هزینه ارسال چطور محاسبه خواهد شد؟

 

– در صورت تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان پس از فروش سایت نیلموتی، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.

 

 

پس از رسیدن کالا به واحد مشتریان سایت نیلموتی، فرایند رسیدگی کالا چگونه خواهد بود ؟

 

– کارشناسان خدمات پس از فروش نیلموتی، مشکلات و عدم انطباق های اعلام شده توسط مشتری را بررسی و کنترل می کنند.

– چنانچه ایراد، مغایرت یا مشکل فنی توسط کارشناسان تایید شود، کالا تعویض خواهد شد و یا مشتری می تواند کالای خود را با مدل دیگری جایگزین کند.

– تعویض کالا منوط و مشروط به موجود بودن کالا در انبار شرکت است.

– اگر در زمان ارجاع کالا و طی مراحل بررسی و اقدام مورد نیاز جهت تعویض کالا، موجودی کالا تمام شود؛ نیلموتی به درخواست مشتری کالای دیگری را ارسال می کند و یا به درخواست مشتری مبلغ کالای مرجوعی را به حساب کاربری مشتری اعتبار خواهد نمود و در نهایت مبلغ خرید به حساب مشتری با درخواست مشتری واریز خواهد شد.

– قابل ذکر است در صورتی که مشتری کالای دیگری را انتخاب نماید، مابه التفاوت قیمت کالای جدید، با کالای مرجوعی محاسبه و قبل از ارسال تسویه خواهد شد. بدیهی است برای کالای گران تر، مشتری مابه التفاوت را پرداخت و برای کالای ارزان تر، شرکت نیلموتی مابه التفاوت را به حساب مشتری واریز خواهد کرد.

– چنانچه در مراحل تعویض و یا برگشت کالا، کالا دچار تغییر قیمت و یا عدم موجودی شود. این مورد حقی را برای مشتری ایجاد نمیکند و شرکت نیلموتی تعهدی در تهیه همان کالا و یا تغییرات قیمت نخواهد داشت.

– لازم به ذکر است شرکت نیلموتی، در صورت عدم موجودی و یا تغییر قیمت کالای مرجوعی، تنها متعهد به برگرداندن مبلغ کالای خریداری شده اول (همان مبلغی که در فاکتور مشتری درج شده است) خواهد بود.

– پس از ارسال کالا توسط مشتری و دریافت کالا توسط شرکت نیلموتی، بررسی و نظر نهایی کارشناسان خدمات مشتریان به طور میانگین ۲۴ ساعت زمان خواهد برد و پس از این مدت، کارشناسان خدمات مشتریان شرکت نیلموتی با مشتریان تماس گرفته و نتیجه را به مشتری اعلام خواهند نمود.

– پس از تماس کارشناسان پشتیبانی با مشتریان، چنانچه نیاز به بازگشت وجه به مشتری باشد، با رضایت مشتری مبلغ به حساب کاربری وی اعتبار خواهد شد و در صورت درخواست مشتری نسبت به واریز، مبلغ طی 48 ساعت کاری برای مشتری واریز خواهد شد

– مشتریان گرامی توجه بفرمایید ملاک اقدام نیلموتی نسبت به تعویض کالای مورد نظر، نظر کارشناسان پشتیبانی و خدمات پس از فروش شرکت نیلموتی است و از مشتریان انتظار هرچه بیشتر همکاری با این واحد خواهد بود.

 

 

-کدام کالاها قابلیت تعویض را ندارند؟

 

با توجه به ماهیت بهداشتی برخی از کالاها و قوانین وزارت بهداشت نسبت به فروش برخی از کالاهای بهداشتی، کالاهای زیر قابل تعویض و یا ارجاع نخواهند بود لذا از مشتریان عزیز تقاضا میشود در خرید خود نهایت دقت را به کار گیرند.

– زیورآلات و اکسسوری ها مانند گوشواره، انگشتر، گردنبند، عینک، ساعت و اکسسوری های مشابه که تماس مستقیم با پوست دارند امکان تعویض ندارند.

– البسه زیر به دلیل مسایل بهداشتی قابل تعویض نیستند.

 

وضعیت تحویل کالاهای قابل تعویض چگونه باید باشد ؟

 

– عطر و ادکلن ها در صورتی که در وضعیت پلمپ باشند قابل تعویض تا ۴۸ ساعت است.

– انواع کفش و پاپوش در شرایطی که کفی کفش سالم و تمیز بوده، تا شدگی و از بین رفتن بوی طبیعی کفش اتفاق نیفتاده باشد، قابل تعویض تا حداکثر ۴۸ ساعت است .

– انواع کیف در شرایطی که کیف کاملا سالم و به همراه تمامی پلمپ های پلاستیکی دسته و بند و حجم دهنده های درون آن باشد، قابل تعویض است.

– لباسها غیر از البسه زیر که محدودیت بهداشتی جهت تعویض ندارند، در صورت تایید کارشناس و در شرایط نو به معنی عدم باقی ماندن بو، چروک، از بین رفتن خط های تا محصول و نداشتن لکه و همراه با برچسب، مارک، دکمه و سایر ملحقات آن، پذیرفته خواهند شد.

– محصولات چرمی که محدودیت بهداشتی جهت تعویض ندارند، در شرایطی پذیرفته می شوند که کارشناسان ما عدم باقی ماندن چروک ناشی از استفاده بو و برخورد با مواد مخرب چرم را تایید نمایند.