نیلموتی با شرایط ارسال سریع‌ و پرداخت در محل، لذت خریدی متفاوت را برای شما فراهم کرده است. در حال حاضر طرح تحویل اکسپرس در تهران فعال شده است.

– هزینه ارسال برای سفارشات بالای سه میلیون تومان رایگان میباشد.

– سفارش‌هایی که تا ساعت 12 ثبت شوند، ظرف 24 ساعت کاری تحویل داده می‌شوند. سفارش‌هایی که پس از ساعت‌های ذکر شده ثبت شوند 2 روز کاری بعد تحویل داده می‌شوند.

– برای سرعت و سهولت رسیدگی به درخواست‌ مشتریان در زمینه آسیب‏‏ یا ایراد فیزیکی کالا، اکیداً توصیه می‌شود سلامت فیزیکی و ظاهری کالاهای دریافتی در حضور همکاران تحویل سفارش چک شود یا اینکه به محض مشاهده، در اولین فرصت از طریق تلفن 79236 021 داخلی شماره 1 به خدمات پس از فروش نیلموتی اطلاع داده شود.

– اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد، صاحب پروفایل یا شخص دیگری که صاحب پروفایل نام، آدرس و تلفن وی را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کرده است، هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی معتبر مانند کارت ملی همراه داشته باشد.

– پست پیشتاز برای سفارش‌های شهرستان ها در نظر گرفته شده است. هزینه ارسال با مشتری است.

– پس از پردازش سفارش و تحویل به پست، زمان تقریبی تحویل سفارش ارسالی بنا به محدوده جغرافیایی و مقصد سفارش بین 24 تا 72 ساعت است.

– در صورتی که منتظر دریافت سفارش خود از طریق سرویس پست هستید، می‌توانید مرسوله را از طریق سایت شرکت پست به آدرس زیر پیگیری کنید:

https://itemtracking.post.ir